Σχεδιασμός ψηφιακού portfolio

Έναρξη: 15/10/2015 Λήξη: 05/11/2015

Στην εποχή που ζούμε τα ψηφιακά μέσα αποτελούν πλέον σταθερά αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής και επαγγελματικής μας ζωής. Για οτιδήποτε και αν θελήσουμε να βρούμε η αναζήτησή μας γίνεται αυτομάτως μέσω του ηλεκτρονικού υπολογιστή μας και του internet.

Ο χώρος της τέχνης δεν έχει μείνει πίσω σε αυτό το κομμάτι. Όλο και περισσότεροι καλλιτέχνες δημιουργούν ψηφιακά portfolios προκειμένου να δείξουν, να προωθήσουν και να διαφημίσουν τη δουλειά τους τόσο στο ευρύ κοινό και τους πιθανούς αγοραστές τέχνης όσο και στα κατάλληλα άτομα όπως είναι οι τεχνοκριτικοί, οι ιδιοκτήτες ιδιωτικών galleries και όσοι ασχολούνται με την τέχνη.

 

Το σεμιναριακό πρόγραμμα «Σχεδιασμός ψηφιακού Portfolio» απευθύνεται τόσο σε επαγγελματίες καλλιτέχνες όσο και σε πρόσφατους αποφοίτους αλλά και σε ανθρώπους που προέρχονται από άλλους χώρους και θα ήθελαν να ανακαλύψουν τρόπους για να προωθήσουν τη δουλειά τους. Το περιεχόμενο των συναντήσεων καλύπτει ένα εύρος γνωστικών πεδίων που μπορεί να σας βοηθήσει να επεξεργάζεστε εικόνες και κείμενα που θα προσελκύουν το κοινό άμεσα και εύκολα και να δημιουργήσετε ένα ψηφιακό portfolio που θα κάνει αίσθηση.

Πρόκειται για ταχύρυθμο πρόγρμμα όπου κάθε ενότητα είναι σχεδιασμένη ώστε να παρατίθενται απτά παραδείγματα

στους ενδιαφερομένους.Ακολουθεί αναλυτική περιγραφή.

 

Συνάντηση 1 η

  • Γνωριμία μεταξύ του/της εισηγητή-τριας και των εκπαιδευομένων.
  • Συζήτηση γενικών προσδοκιών από τα σεμινάρια.
  • Σκέψεις αναφορικά με τη σημασία του ψηφιακού portfolio σήμερα [συζήτηση].
  • Παραδείγματα επιτυχημένων ψηφιακών καλλιτεχνικών portfolios.
  • Τα υπέρ και τα κατά του ψηφιακού portfolio στις μέρες μας.

Συνάντηση 2 η

  • Πως αξιολογούμε το υλικό που θα βάλουμε στο portfolio μας. Τι πρέπει να προσέξουμε ώστε να πετύχουμε την κατάλληλη οπτική ισορροπία και να το προσέξουν εκείνοι στους οποίους απευθύνεται.
  •   Χρήσιμες πληροφορίες και στοιχεία που πρέπει να περιλαμβάνονται σε ένα επιτυχημένο ψηφιακό portfolio.
  • Ποιες προκατασκευασμένες ψηφιακές πλατφόρμες μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για το ψηφιακό μας portfolio | Τα υπέρ και τα κατά της κάθε μιας.

Συνάντηση 3 η

  • Η σημασία του καθορισμού του προσωπικού μας ύφους και στυλ.
  • Η σημασία του οπτικού [και ακουστικού σε κάποιες περιπτώσεις] υλικού για το portfolio μας μέσα από παραδείγματα.
  • Διόρθωση, ρετούς και μορφοποίηση εικόνων και banners χωρίς Photoshop.
  • Η δύναμη της γραφής και πώς να πετύχουμε το καλύτερο και πιο άμεσο αποτέλεσμα.

Συνάντηση 4 η

  • Στήνουμε το δικό μας portfolio.
  • Ιδέες και τρόποι για να κατακτήσουμε τους στόχους μας.
  • Πως προωθούμε το portfolio μας μέσω των social media.

Εισηγήτρια:Aναστασία Βουτσά

Κατηγορίες σεμιναρίων

Εκδηλώσεις