Κατερίνα Μερκουρία Σκαρμούτσου-Παιδιατρική φυσικοθεραπεύτρια NDT, Art and play therapist

 

Η Κατερίνα Μερκουρία Σκαρμούτσου γεννήθηκε στην Θεσσαλονίκη τον Μάρτιο του 1968. Έζησε τα παιδικά της χρόνια σε διαφορετικές πόλεις της Βορείου Ελλάδας και γνώρισε τον τοπικό πολιτισμό τους και τα έθιμά τους.

 

 
Είναι παιδιατρική φυσικοθεραπεύτρια NDT, ειδικευμένη στην Bobath για παιδιά και βρέφη και μέλος της eena. Διατηρούσε φυσικοθεραπευτήριο για παιδιά και ενήλικες στον Πειραιά από το 1999 έως το 2010, όπου και ήρθε σε επαφή και θεράπευσε πρόσφυγες και πολλούς αλοδαπούσς ασθενείς. Συμμετείχε σε πολλά εκπαιδευτικά σεμινάρια νευρολογικά,παιδιατρικά και σεμινάρια αισθητηριακής ολοκλήρωσης Sensory.
 

 

Αποφοίτησε απο την Παστέρ Θεσσαλονίκης ως βοηθός μικροβιολόγου και άσκησε την πρακτική της άσκηση στο 424 στρατιωτικό νοσοκομείο. Εργάστηκε στο ΣΕΓΑΣ στο αθλητιατρικό τμήμα, εκπαίδευτηκε σε επιδέσεις με tape και κάλυψε  ως φυσικοθεραπεύτρια πολλούς αγώνες στίβου και το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ρυθμικής γυμναστικής που πραγματοποιήθηκε το 1994 στην Θεσσαλονίκη.
 

 

Είναι η ίδια μαθήτρια και έχει εκπαιδευτεί με το σύστημα Montessori σε σχολείο της μεθόδου αυτής. Από παιδί της άρεσε η επαφή με την τέχνη και η επικοινωνία με τα παιδιά, τους ανθρώπους γενικότερα μέσω αυτής. Συμμετείχε για πέντε χρόνια σε ομάδα Biodanza. Έχει εκπαιδευτεί ως εθελόντρια διασώστρια στην ανάνηψη ασθενών και στην φροντίδα τραυματία.
 

 

Αποφοίτησε από το Πανεπιστήμιο της Florida το Healing with the arts και αποτελεί μέλος της κοινότητας. Ενδιαφέρεται έντονα για την τέχνη και την θεραπεία μέσω αυτής. Σπούδασε στο Πανεπιστήμιο του Αιγαίου μεθοδολογία έρευνας και Θεραπεία μέσω τέχνης

 

με έμφαση στα εικαστικά. Παρακολούθεισε το πρόγραμμα της Tammi Van Hollander παιγνιοθεραπείας και το ετήσιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με εποπτεία sensory & messy play στο κεντρο Ψυχολο­Υγεία.
 

 

Σπουδάζει και παρακολουθεί στο Πανεπιστημιο University of London Bloomsbury Learning Exchange το πρόγραμμα Get interactive: practical Teaching with Technology και το πρόγραμμα foundations of Teaching for Learning: Being a Teacher.
 

 

Είναι μεταπτυχιακή φοιτήτρια στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Ατικής με θέμα [Επιδημιολογία και Προαγωγή Υγείας]

 

 
Δείτε τον ιστότοπό της εδώ.